keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Taivas varjele, kesä nyt jo tuli!

Oee! Univelat sai nukuttua pois, eilen valvoin taas yhteen xP Yöllä menee lujaa. Tänä aamuna sitte heräsin puol kaksitoista. Katoin tossa Nikon Grilliä ja lueskelin vähän hänen blogiaan. Joten kesäloma on startannu aika rauhallisesti. Maksettiin tossa äitin kanssa mun jousiammunnan alkeiskurssi, joten sinne sitten ensi maanantaina klo 17. Siitä sitten päivittelen viimeistään seuraavana päivänä, ellen jopa maanantai-iltana. Katsoo nyt miten ehtii / jaksaa. Voi olla kädet vähän kipeät sen jälkeen.

Tänään varmaan lähdetään sitten äidin kanssa etsiskelemään tuota jousiammuntarataa osoitteen kanssa =D Tästä tulee hauskaa.
Mitähä muuta mä keksisin itelleni. Tuo harrastus tuo kuitenkin vähä säpinää mun tylsään, yksitoikkoiseen elämään. Kesällä ei ole kiva vaan kuluttaa tietokonepöydän ääressä olevaa tuolia, joten ehkä mä jotain muutaki teen. Tunkeudun mummolan takapihalle jonkun hyvän kirjan kanssa aurinkoon. Sitä vois kyl tehäkin.. Tai sitte.. Noh, uiminen ei mua innosta. Typerää. Ehkä mä luen kirjoja ja ulkoilen, jos ei nyt sada kaatamalla. Ukkostanutkaan täällä päin ei ole vielä kertaakaan : D


Oho, ihmiset tykkäävät mun Nälkäpeli-bannerista. Aika hauskaa =D
Ärsyttävää kun ei keksi mitää mitä päivittäisi. Kuviakin olisi kiva laittaa, muttakun en mä ole jaksanut kuvailla mitään jännää : D Ehkä mä laitan jotain viime kesän kuvia. Saatte katsella niitä.
Ja kuunnella tätä biisiä, joka soi jo kolmatta päivää armotta mun päässäni X_X

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti