torstai 14. kesäkuuta 2012

Tavallista _tylsää_ torstaita vaan kaikille!

Joo, eli terve taas : D Torstai - taas. Heräsin jälleen yhdeltätoista, paitsi eilen puol yheksän. Mä vihaan kesää siinä suhteessa, että kokoajan on niin kuuma, eikä nukkumisesta tahdo tulla yhtään mitään. Ja on kesä muutenkin aika tyhmää, jos ajattelee kaikkia niitä tyhmiä ötököitä! <- HYTTYSIÄ! Hitsi mä vihaan niitä O_O

En ole ehtinyt tänään tehdä oikein mitään: mä heräsin, katoin MTV3 Faktalta jotain Vastoin odotuksia-ohjelmaa, joka oli muuten aika karmaisevaa: Laskuvarjohyppääjät oli törmännyt toisiinsa yhteensä 500km/h vauhdilla, toisen käsi oli osunut toisen jalkoihin ja ne oli katkennut! Sitä näytettii niin hirveä punainen pilvi sielä ilmassa. Kamalaa.
Sitte mä katoin Nikon Grillin ja oli heti pakko liittyä hänen bloginsa lukijaksi : D Joo, ja nyt mä päivittelen omassa blogissani.

Mitähän tänään tekisi? Ulkona on kaunis ilma; aurinko paistaa, on lämmintä. Voisi mennä ulkoilemaan =D Siinä päivä kuluisi mukavasti. Juosta pitkin poikin. Tai sitten mä kulutan aikani sisällä ja katson jotain elokuvia, mutten mä halua siihen kesäpäivää tuhlata. Jospa mä pyydän jonkun kaverin mukaan ja lähden ulkoilemaan. Mutten mä lähde vielä.

Kysely kesäjutuista on käynnissä ja tällähetkellä jokainen vaihtoehto on saanut yhden äänen, ainakin kun viimeksi katsoin.

Kuinka moni on muuten nähnyt tämän uuden Lumikki ja Metsästäjä-leffan? Mä niin tahdon nähdä sen, kun eräs kaverini kehui sitä niin hirveästi. Olen halunnut jo siitä asti kun näin trailerin.
Ja joulukuussa tulisi Hobitti ja marraskuussa Aamunkoin 2 osa. Tänä vuonna tulee muutama leffa, mitä pitäis käydä katsomassa.

Mun päivitys oli nyt tällänen tylsyyden tappo. Ei tässä oikein mitään fiksua ole, kuten otsikosta voi päätellä : torstait on tylsiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti