keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Tyhmää .__. ... ja juhannusta..

Ohopsistakeikkaa...
Voi Kekkonen, ei voi muuta sanoa. Multa on jääny postaukset väliin, vaikka koneella olen pörrännyt joka ikinen päivä! Hyihyi mua! O_O

Juhannus siis? No jaa, mummin ja ukin kanssa vietin, sillä äiti oli juhannuksen töissä (mikä mua harmitti, jostain syystä jota mä en tiedä). Lähettiin joskus puol kuuden aikaan autolla liikenteeseen: oli ihan sairaan hiljaista, ja se pelotti mua. Mä odotin, että koska joku itsetuhonen sarvipää hyppää puskasta. Onneksi mä tajusin ottaa mummolasta laukkuni mukaan ja sinne pakanneen vihkoni kanssa mä sitten vietinkin muutaman kymmenen kilsan matkan Lahteen :'D
Mentiin siis katsomaan niitä Lahden vesiurkuja. Kauniita oli. Ja sitten käveltiin satamaan, joka oli kyllä oudon tyhjä. Ennen siellä oli vaikka mitä, pomppulinnoja ja kaikkea ja nyt sai just ja just jotain jäätelöä O_O Ukki olis vieny mut sisävesilaivaan, mutta arvaa uskalsinko? Mä olen katsonut liikaa Titanicia ja Poseidonia tms. missä laivat uppoaa, joten ei kiitos. Istuttiin sitten siinä ja mä tuijotin sinne veteen sen veneen potkuriin, kun se puski vettä ihanilla laineilla siinä. Tuoksu oli mitä mahtavin, olisin tehnyt mitä vaan jos olisin saanut vangittua sen pulloon : D Näin satamassa erään luokkakaverini, mutta muita tuttuja en nähnytkään. Joskus seitsemän jälkeen lähdettiin, katsottiin ensin kun sisävesilaiva Suomen Neito lähti. Oli muuten mieletön se ääni! Tunkeutui luihin ja ytimiin asti, ihan tosi.
Mua muuten pelotti ihan oikeasti. Ei siis se laiva tai se ääni, vaan siinä oli joku nuori poika, varmaan vähä yli 20-vuotias sellanen merimies... Yääk, mua pelotti kokoajan. Se juoksenteli siinä laivan reunalla ihan surutta, vielä silloinkin kun se laiva oli jo metrien päässä laiturista! Hyi kauhee mua pelotti.
Kotona oltiin yheksän maissa, kun käytiin Renkomäen ABC:llä kahvilla. Join puolen litran mehupullon melkein heti.. Kauhee nestevajaus vaikkei ollut edes kuuma.
Eli mulla oli sellainen juhannus, aika tylsä? Ei, mä sanoin äitille että me mennää kahestaan joskus sisävesiristeilylle : DD Mä meen yksin leikkimään Titanicin Jackia ja huudan sielä yläkannella jotain ihan omaa, tyyliin Leonardo DiCaprion :'D Ehken, mua luultaisi hulluksi. Joskus mä haaveilen kyllä vetäväni laivassa kunnon Jack Dawsonit liittyen tuohon huutoon laivan kannella :'D Ai että, siitä tulisi kaunista kuvamateriaalia. Abiristeilyllä, vou. Meikästä tulee Jack Dawson Titanicin kannella. En mä viiti, pääsen pian johonki uutisiin: "Nuori tyttö leikki Titanicia laivan kannella: huusi kuin Leonardo DiCaprio" <- siitä saatte lukea Iltalehdestä ja näette sen Kymmenen uutisten loppukevennyksessä (ja Peter Nyman nauraa mulle xD), ja tiedätte heti kenestä on kyse: Clearwaterista, joka suunnitteli tempausta 14 vuotiaana!

..... Pikakelaus, teitä ei kiinnosta "Päiväni Jack Dawsonina laivan kannella"-puheet, eieieiei.
Mut tää, miksi mua suorastaan vatuttaa... Sataa vettä kuin aisaan ja ukkostaa, ja mä haluaisin tänään mennä ampumaan jousella! Viideltä pääsisi... Jos uskaltaakin olla tällänen ilma, mä tapan jonkun (joka tarkoittaa muutamaa mäkäräistä ja hyttystä - jotka oli syödä mut elävältä viime kerralla). Että osaa olla "ihanaa". Ensi viikolla sitten jos nyt ei onnistu - ja viikon päästä?! Mikä ihmisiä riivaa?!

Eilen mulla sentään oli hieman mukavampi päivä, vaikka niinikään satoi ja ukkosti - mutta mäpä olinkin kamun kanssa ulkona silloinkin. Eilen mä siis katsoin toissapäivänä Anttilasta ostamani (ja ostin myös Cate Blanchettin, TSH:n Galadriel, tähdittämän Elizabeth -elokuvan) Veren Vangit -elokuvan, joka (jos joku ei tiennyt) perustuu siis Anne Ricen bestseller-sarjaan Vampyyrikronikat ensimmäiseen kirjaan Interview with the Vampire - Veren Vangit. Ja arvatkaas kuka siinä oli Lestat de Lioncourtin roolissa <3333 Tom Cruise! Meinasin kuolla :'D Joo, saatte haukkua mut lyttyyn, jos Tompasta ette tykkää, mutta minä tykkään hänestä ja sillä sipuli. Ja Louis de Pointe du Lac oli Brad Pitt, jota mä kyllä oikeasti vihaan. Se vainoaa mua (ette halua tietää) O_O Muttei hän siinä niin pahan näköinen ollut, oikeastaan aika söpö.
Katsokaa nyt - eikö olekin ihan söpö?  Itseasiassa noi hiukset on vähän samanlaiset kuin mulla, ja sitähän äiti sitten nauroikin :''D Paitsi että mulla on vaaleammat. Joo, mitähä mä taas aloin puhua tällaisesta, mikä ei teitä tasan kiinnosta? En tiedä, mutta kuitenkin. Toisesta blogistani voitte jossain vaiheessa lukea arvostelun tästä kyseisestä leffasta. Kirsten Dunst ei ollut mikään ihana ilmestys, anteeksi. Claudia vaan ei ollut mun mieleen (muutenkin vihaan huutavia pikkukakaroita).

Ja nyt meni ihan ihmeelliseksi itkemiseksi. Laitan teille loppuun videon, mikä kastelee mun silmät kyynelillä..

2 kommenttia:

  1. Kyllähän sunkin juhannus kuullosti tosi kivalle! :)Ja hahah, mä voisin hyvin kuvitella sut vetämässä Jack Dawsonit jonkun laivan kannella.. :D Oivoi, se olisi kivaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii :'D Voisit kuvitella? Mukavaa. Mä voin kuvitella itseni kyllä painajaismaisesti siellä.
      Joo, hyvin tavanomainen juhannus; noin se tuppaa menemään joka vuosi.

      Poista