torstai 28. kesäkuuta 2012

Mikä kesä...?

Sataa ja ukkostaa, se kuuluu kesään - mutta missä viipyvät helteet? Sitä mä vain ihmettelen.
Ja jätin sitten eilen menemättä ampumaan, kun olisi kuitenkin ollut ihan lälliä se kenttä siellä - kaatuillut enemmän kuin ampunut.

Mä en tosiaan aio tehdä tästä postauksesta pitkää, koska tänään ei ole tapahtunut yhtään mitään, enkä mä muutenkaan keksi yhtään mitään mitä mun pitäis kirjottaa.
Paitsi, että kolme ihmistä tykkää mun blogin ulkoasusta. Vou, taitaa Katniss&Peeta -bannerikin olla sitten mieluinen. Mä tein sen Pizapilla, jos jotakuta hotsittaa tietää : D

Luin sitten erään ystäväni blogia ja kuuntelin hänen linkittämänsä biisin: ja nyt se biisi soi sitten minullakin ja lataakin parhaillaan koneelle - että kiitos vain : D Se on kaunis kappale, mua melkein huvittaisi tanssia jotakin. Eli jos tekin haluatte niinikään tarttua kiinni mahtavaan kappaleeseen, linkitän sen:

2 kommenttia:

  1. Oooh, säkin innostuit tuosta kappaleesta <3 Hahah, ihana että sain tuon tartutettua johonkin toiseenkin. Rakastan tuota kappaletta, joten nyt voidaan fiilistellä sitä sitten yhdessä kun taas näkyy joku kerta mesessä? :DD <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, voimme fiilistellä sitä yhdessä : DD Sen kuullessaan tekee mieli tanssia : D

      Poista