keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Mä lupasin niitä kuvia...

Joo, eli teille tässä vähän viime vuoden satoa:



Okei, tää kuva on otettu Ähtärin eläinpuistosta, 23.7.2009. Pöllöhän se siinä. Mutta kattokaa tota varjoa tossa edessä! Mulla tai mun äitillä ei ole mitään hajua mistä se siihen ilmestyi, kun kuitenkin oli ihan kirkasta.


Tää pöllön kuva on vielä hauskempi: se varjostus tuli tuohon pöllösen ympärille O_O Pelottavaa. Jotkut puhuu että ne on jotain enkeleitä noi varjot. Tiedä häntä sitten.



Saanko esitellä, mun suosikkikuvani! Voi että se osaa olla söpö : D Noi sudet oli tosi kauniita. Tämä oli musta se komein, jos oikein muistan.


Mutta se yksi oli ihan selvästi porukan omega, sillä se oli laiha, eikä sen annettu syödä :(( Ainakaan niin paljon mitä toiset sai. Komeita eläimiä nää sudet, kyllä.


Oletteko te nähneet ikinä mitään näin söpöä? Karhunpennut karusellissa : D Se oli jotain niin ihanaa. Olisi ollut kiva saada video siitä kun ne pyöri siinä <333


Khehe, oma pikku mäntyni mummolan takapihalla. Se oli noin 20cm kun sain sen, mutta on se kasvanu vähän, vissiin ;D Käytiin viidennellä luokalla luokkaretkellä jossain, minkä nimeä en muista, ja sieltä meidän luokkaan lähetettiin taimia ja mäkin otin omani : D Vein sen mummolan takapihalle. On aika raukan näkönen joo...


Pari Särkänniemen delfiiniä. Mä niin tykkään niistä : D



Kuvasin sitten Näsinneulasta Tamperetta. Näkee sieltä ylhäältä mukavan kauas. Kivan näkönen kaupunki tuo Tampere.


Mä tuun varmaa aina muistamaan miten mua pyörrytti kun otin tän kuvan. Musta tuntui kokoajan, että mä putoan sen ikkunan läpi.. Mut joo, Särkänniemeä siis ;D



Kuvasin sitten veneitäkin. En mä tiedä, mä jostain syystä tykkään tästä kuvasta. Ja hauskaa oli sekin, että mä löysin meidän auton parkkipaikalta kun zoomasin tarpeeksi ;P


Tämä kuva on siis otettu automatkalta, jolla olin mummin ja ukin kanssa. Kimolan kanava, vai mikähän se mahtaa olla? Joku sellanen, Iitissä kuitenkin.


Buujea, Hiidenvuori Iitissä. Ja kyltti, jossa jotain sepitystä siitä. Tästä kyltistä oli vielä metsäpolkua ja ärsyttävät raput sinne. Ukin kanssa kiivettiin ylös asti =D Siis ei kalliota, ihan rappuset siinä oli.


Mä en muista, että oliko tää sitä näkymää sieltä vai polkua.. Taisi olla näkymää sieltä yhteen suuntaan. Joo, koska noi puut on olevinaan niin matalalla ja taustalla toi sininen on järveä =D


Näkymää yltäältä. Sieltä näki kauas. Kaikki näytti niin pieniltä kun ajattelee, että puut on korkeita, niin ne näyttää tossa niin pieniltä.


Tossa vähän kalliota, mutta tuo ei muistaakseni ole Hiidenvuorta, vaan kalliota polulta matkan varrelta. Aika korkea kyllä, en ihan heti kiipeäisi.


Kuu. Taisi kuuhulluus iskeä. Vähän epäselvä kuva, mutta muutkin kuukuvat on epäselviä =D Aika hauska, kirkas pallo mustalla taivaalla. Eipä näkynyt ihmissusia sinä iltana.


Mun rakas tonttuni. Aarikan tonttu, on ollut mulla -98 asti : D Eli syntymästä. Olen kuulemma nuollut tuota hattua, sen takia tuon näköinen. Se oli mulle tosi rakas ja näyttää olevan edelleen.


...ja mä kuitenkin tapoin sen.


Tän kuvan näkeminen naurattaa mua aina ;D



Ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä: tadaa, Clearwaterin oma kissa. Kuva on vähän tärähtänyt, mutta muuten niin söpö, että oli pakko se Miukusta laittaa. Muuten, Miukulla on synttärit 9.6! Hän täyttää 7 vuotta =D


^Tässä teille siis kuvia. Voitte kommentoida mikä / mitkä oli suosikkejanne ;D

4 kommenttia:

  1. Suosikkeja on ehdottomasti nuo kaksi susikuvaa.. Ja niiden jälkeen tulee pöllöt.. :'D
    Siis oliko nuo sudetkin vai Ähtäristä?
    Silloin kun mä kävin siellä, niin huomasin sellaisen suloisen, hieman syrjityn näköisen suden.. Se oli aika suloinen.. :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, sudetkin ovat myös Ähtäristä. Liekö tämä syrjitty susi sama, jota minäkin tarkoitin : D

      Poista
    2. Saattoi ollakin.. Hieman kyllä suretti sen suden puolesta... Näytti silloin niin surulliselta ja yksinäiseltä..

      Poista
    3. Totta. Surkea näky, todellakin :(

      Poista