perjantai 15. kesäkuuta 2012

Kesäpäivän elämää takapihalla ;D

Joo, eli nyt mä miehitän mummolan takapihan terassia tietokoneeni kanssa, kuuntelen kuulokkeilla youtubesta Nightwishia ja katselen aurinkoa. En tiedä, tultiin äidin kanssa tänne kun tuli tylsää, kun mä olin ensin katsonut Nikon Grillin loppuun : D Keksin sitten ottaa tietokoneenkin mukaan, kun eilen kamun kanssa parvekkeella oltiin hänen koneensa kanssa.

Joo, se sulkapallojuttu :DD Menihän se ihan hyvin, vaikka itse sanonkin. Viime kesänä ennätys oli muistaakseni 11 syöttöä peräjälkeen, eilen saatiin 7, eli edellinen ennätys ennen yhtätoista. Kyllä se 20 menee tänä kesänä rikki!! Ainakin toivoisin niin.

Lueskelinpa tässä ajankuluksi äsken paria blogia : D Olettekohan te katselleet Miuku-Mörököllin kuvia? Kukaan ei ole ainakaan kommentoinut. Itse ainakin tykkään niistä kuvista (hyi kauhee miltä narsistilta mä kuulostan O_O'')
Ja täällä takapihalla näitä hyttysiä riittää O_O' Ukki kävi äsken sanomassa, että varmaan sisällä olisi parempi olla koneella, mutten mä jaksa mennä sisälle. Ainakin olen täällä nyt tän ajan, mitä tää kone jaksaa mua kestää, sitten menen vähän lataamaan akkua sisälle ja tulen takaisin ulos -> ja illalla taas sulkapalloilemaan & lenkille. Luulen, että tääkin päivä on ihan kelvollinen kesäpäivä.. Ei tullut katsottua lämpömittaria, vois itseasiassa kipasta tsekkaamassa :D

Ei vitsi tää on muuten hauska: http://www.youtube.com/watch?v=IlDjEd8gAkI
Nauroin tolle eilen ihan täysillä :')
Ei mulla sitten muuta, carpe diem!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti