lauantai 24. maaliskuuta 2012

Viikonlopun makua ja tanssin huumaa

Tottahan toki. Lauantai! Tuntuu hyvältä päästä vihdoinkin pariksi päiväksi eroon koulutöistä. Viikko tosin meni ihan älyttömän nopeasti, joten on odotettavissa että viikonloppukin menee. Tänään ilmestyy mahdollisesti toinenkin kirjoitus, kun tätä kirjoitan nyt 11:56.

Tuli katsottua Blood & Chocolate. Vitsi se Rafe on ihana =DD Harmi vain että hänet tapettiin. Ja taas tuli itkettyä siinä kohdassa. Herkkis olen, päivää! Ja myös Gabriel on kiva. Aina olen jotenkin kuvitellut, että Gabriel on naisen nimi, mutta hetken sitten mietin: Enkeli Gabrielhan oli mies? :''D Kuka sen tietää?

Kuuntelemani biisin takia mun tekee mieli vain tanssia. Vetäisee jotenkin kummallisesti mukaansa. Tanssiminen on kivaa, mutta kun sitä ei osaa niin se tuntuu tyhmältä. Yksi luokkakaveri harrastaa sitä, niin itseasiassa mäkin haluaisin: tosin, mähän jo >>harrastan>> sitä ihan itsekseni. Melkein joka välissä tanssimassa.. Mutta koulun liikuntapäivänä Liikuntakeskus Pajulahdessa pääsin onnekseni sumpaan. Mun mielestä se muuten kirjoitetaan zumba? Mutta siihen lappuun oli kirjoitettu sumpa eikä zumba. Kokeiltiin kerran liikuntapäivänä urheilukeskuksessa zumbaamista kun siitä oli erillinen piste, niin mä ja pari kamua ihan eturivissä kun se ohjaaja oli yhdellä korokkeella siinä. Mahtoi olla hauskan näköistä kun seiskat tanssii zumbaa keskellä urheilukenttää - eikä kaikki muuten edes tanssineet. Ja sitte oli battle, seiskat ja kasit vs. ysit showtanssia vai mitä se oli. Ja minä taas muutaman kamun kanssa ihan reunassa opettajien vieressä. Kiva ku siinä oli juuri musanope ja meidän luokanvalvoja :''D Vitsi niillä oli hauskaa. Sitte oli seiskat vs. kasit. Se oli jo pelottavaa..
Mutta tanssiminen on kivaa, varsinkin kun joku kiva biisi mitä tanssia. Varmaan tiedätte tunteen? Rytmikäs biisi niin vetää ihan kunnolla messiin.

Joten, ehkä mä nyt päästän teidätkin tanssahtelemaan:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti