perjantai 23. maaliskuuta 2012

A good friend

Ja kuka pelkäsikään exceliä? :''D Minä! - Ja ihan turhaan. Se nimi vaan herätti mussa jotain ihme pelkotiloja, fobioita ja kaikkea pahaa. Mutta ei se ollutkaan lopulta mikään ihmeellisempi.
Tänään jatkettiin uskonnon tunnilla Percy Jackson - Salamavarasta, ja ensi torstaina katsotaan se loppuun. Kivakiva.
Ja taas alkoi viikonloppu. Miten voi olla että viikot menee näin nopeasti? Kohta siirretään kelloja tunnilla eteenpäin; muistakaa muuten tehdä se, ihmiset!

Mulle iski taas pakko katsoa Poliisikoira Rexiä, joka tuli televisiosta joskus vuonna 2009-2010, muistaakseni? Viime vuonna se loppui, eikä sitä ole sen kummemmin näkynyt. Mulla on ikävä sitä iki-ihanaa sakemannia, vufs. Kuuntelen täälä vedet silmissä biisiä, jota mä joskus kuuntelin melkein 24/7. Voin linkata sen teille tähän loppuun sitten.

Mulla on blogissani jo kolme seuraajaa, hieno homma =D Tää alkaa edistyä jo vähäsen.
Nämä kirjoitukseni taitavat olla aika tönkköjä.. Huit hait vaan kirjotettuja, ha? Ehkä, ehkei.

Mä en kyllä keksi enää yhtään mitää, joten ehkä mä tyydyn laittamaan teille sen videon tulemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti