maanantai 19. maaliskuuta 2012

Ensimmäinen bloggaus!

Miksi se on niin hienoa?

Tuntuu jotenkin juhlalliselta, suorastaan. Elämäni ensimmäinen bloggaus, vaikka blogissa ei tällähetkellä olekaan yhtäkään lukijaa.

Yäk, maanantai. Tästä lähtien mä vihaan maanantaita x_x Pitkä päivä, 15.10 asti, eikä meitä päästetä yhtään aiemmin. Toinen asia miksi vihaan maanantaita: matikan kaksari! Mitä ihmettä varten joku on keksinyt sellaisen? Matikan kaksoistunti... No, kyllä mä istun mieluummin kaksi tuntia paikallani matikkaa laskien kaksi kertaa viikon aikana kuin pilaan muut päivät yhdellä tunnilla. Ihan hyvä vaan tuo, niin ei ole sitten muulloin matikkaa, maanantai ja perjantai - joka ei ole niin typerä, siitä syystä että on lyhyt päivä, 13.25 asti, jes!
Tänää oli sitte viimenen koe vähään aikaan - ja sekin oli maantiedosta. Lämpövyöhykkeitä, tulivuoria, sademetsää, intiaaneja, Brasilia ja Meksiko. Ketä kiinnostaa?! Okei, mä voin kyllä myöntää, että ne intiaanit oli aika kivoja =D Muutenkin kun ne on jotenkin vain niin söpöjä. Vai sekotanko mä nyt ne eskimoihin o.O No, onhan nekin omalla tavallaan intiaaneja.
Äikän tunnilla aloitettiin lukemaan kaikki samaa kirjaa: Bert ja kylmä sota. Se on jotain niin kaksimielistä. Jos teistä joku on lukenut sen kirjan, ymmärrätte miksi minä meinasin kuolla nauruun heti alussa :''D

Mitähän oikeastaan olen tänään tehnyt? En mitään. Koulussa 8.30-15.10, siitä suoraan kotiin, syömään, läksyt, luin Twilight Aamunkoita (Jacobin osaa, awwrsh<33) ja koneelle. Siinä mun päivä sitten olikin. Harkitsin tosin katsovani tänään Twilight Uusikuun ennen CSI Miamia ja Nurse Jackieta, mutten tiedä ehdinkö mä.

Voisin ottaa tavaksi lisätä jokaisen bloggauksen perään jonkun kivan sanonnan, runon, biisin tai pätkän jostain kirjasta tai muuta vastaavaa. No, nyt ihan ensimmäisenä tulee mieleen aivan jumalainen biisi, joka teidän kaikkien tulisi kuulla, ja kuunnella ajatuksella. Siitä biisistä tulee tämän blogin nimikin.


Bryan Adams - Brother Under the Sun. Mukavia kuunteluhetkiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti