torstai 22. maaliskuuta 2012

Kahdesta päivästä samaan

Hei taas rakkaat lukijani. Eilen oli omalta osaltani >>kiireinen>> päivä, sillä oli hieman omaa menoa, joten bloggaus jäi - pyydän anteeksi. Kävin vähän shoppailemassa, mukaan lähti Robbie Williamsin Greatest Hits CD-levy ja Twilight Aamunkoi-boxi. Tulihan sitten ostettua uusin numero Maailman Historia lehdestä sun muuta...

Eilen oli koulussa ihan normaali päivä. Ei oikeastaan tapahtunut mitään järin hauskaa, minkä te haluaisitte tietää. No, enhän mä edes tiedä kiinnostaako teitä mun koulupäivät laisinkaan ;D Voi kiinnostaakin, enhän minä sitä tiedä. Ainakaan ette ole kommentoineet mitään..
Takaisin asiaan siis: eilen oli sitten sitä köksää, joka oli tavallisesti aina tiistaina. Hermostuttavaa oli kuitenkin huomata, että meillä vaihtui kevääksi köksän opettaja ihan kokonaan =O No, kaipa tästä selvitään hengissä. Viimeisinä päivällä sitten ruotsi ja maantieto..
Tänään taas oli liikunta kaksi tuntia aamusta, koripalloa. Se on ihan kiva peli, jos ei oteta huomioon sitä, että mua edelleen pelottaa se pallo. Niin iso ja kova, pelottaa että tulee päähän.. Mulla on aina ollut pallopelko, mutta enää se ei ole niin vahva. Olen päässyt onnekseni eroon siitä.
Luokanvalvojan tunti liikunnan jälkeen. Saatiin jaksotokarit, ite voisin sanoa olevani tyytyväinen todistukseeni. Ruokkis meni ihan tavalliseen tapaan, mutta ruokkiksen jälkeen oli musiikkia. Opeteltiin soittamaan Bob Dylanin Knockin' on heaven's door:ria kitaralla; ja siihenhän mun sormet eivät veny. Vasuri ei suostu yhteistyöhön - vaikka olenkin vasenkätinen. Ja uskonnon tunti kului siinä, että katsottiin Percy Jackson - Salamavaras. Kerranki joku kiva leffa koulussa =D Ja sitten oli äikän kaksari. Neljä luokan poikaa teki lyhyen näytelmän, ja oli vähällä etten mä kuollu nauruun :''D Kerranki koulussa jotai hauskaa.

Robbie Williams... Mun sydän sulaa. Parhaimpia biisejä ehdottomasti nämä, jotka hän on tehnyt yhteistyössä Take Thatin kanssa kuuluessaan siihen, sitten tietysti Shame, Feel, Bodies, Angels yms.
Voisin laittaa teille kuunneltavaksi tämän jumalaisen Bodiesin =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti