tiistai 20. maaliskuuta 2012

Haha, Mikko Koivu =D

Hei jälleen ihmiset. Blogini on saanut yhden seuraajan, tämähän on vallan hienoa! Edistystä, edistystä...

Tänään oli aika tavallinen päivä, siihen nähden että uusi lukkari sekoitti mun pään täysin x_x Musta tuntui kokoajan että mä oon väärässä luokassa, kun olin kässän luokassa - ja tiistaisin oli aina ennen köksää. Siinä mä sitte elin ne kolme tuntia 8.30-11.00 ihan täydessä sekasorrossa, enkä mä oikein tiennyt minne mun olisi pitänyt mennä. Peura ajovaloissa - vai mikä se sanonta oli?
No, kuitenkin mä selvisin hengissä kässän tunneilta - ja sitte oli ruokkiksen jälkeen vuorossa ruotsi. No okei, ei ruotsissa mitää pahaa ole, päinvastoin - tosin se on vähä tyhmän kuuloista ja ne deklinaatiot on ällöttäviä. Mutta opon tunnilla mulla meinasi mennä sormi suuhun...
Juttu meni siis näin: Meillä oli opon tunnilla - enkä mä ymmärrä miksi - jokin kummallinen juttu, jossa meidän luokkalaisten piti mennä rinkiin luokan keskelle ja opo antoi jonkun tavaran, joka piti heittää jollekin tietylle ihmisille, ja lausua ihmisen nimi että saa tuon "heräämään" ja tajuaamaan että jotain on tulossa. Tää ei vielä ollut paha. Mutta seuraava kierros meniki sitten typerästi siihen tyyliin, että piti sen, jolle oltiin heittämässä, piti kertoa joku julkkis jonka haluaisi tavata, ja tämän heittäjän piti sanoa se julkkis ennenkuin heittää. Ja minä tietysti läväytin ensimmäisen joka tuli mieleen, nimittäin: Mikko Koivu.
Kivaa, vai häh? =D

Musasta on tullut aika suuri osa elämääni tässä parin päivän sisään. Varsinkin muutamasta tietystä biisistä. Eilisessä bloggauksessa oli yksi näistä biiseistä, ja tämän bloggauksen perään lisään sen toisen. Ja elämääni kuuluu vahvasti myös kirjoitus, kuten voitte varmaan jo arvatakin. Runoja tulee kirjoitettua ja paria isompaa projektia. Jonkun runon voisi myös jonkin bloggauksen jälkeen liittää...

Plääh, nyt tää menee ihan epämääräiseksi selittämiseksi, joten jospa mä nyt vaan linkkaan teille sen biisin. Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti