keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Life is life ~ Nannaa na na na

Jälleen on vierähtänyt yli viikko edellisestä postauksesta, ja siitä mä olen jälleen kerran pahoillani. Ei ole viikon aikana tapahtunut liioin mitään ihmeellistä, mutta olen tässä vähän salaa ajatellut ja herätellyt ideoita mitä tänne kirjoittaisin. On ollut vaikeaa keksiä mitään, kun mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut.
Mutta Hobitti - Odottamaton matka -elokuvaan varasimme jo äidin kanssa liput. Maanantain 17.12 näytökseen klo 16.30, 2D. Valitsin 2D:n, koska en millään jaksaisi istua kolmea tuntia ne ikävät 3D-lasit päässäni. Olen kerran niitä käyttänyt, enkä oikein välittänyt niistä.

Ajattelin sitten laitella hiukkasen verran kuvia. Luntakin on jälleen tullut, mutta sieltä ei nyt ole kuvia, mutta otin tuossa äskettäin kuvia elokuvalipuista, Miukusta... yms.
Teen joku toinen päivä jonkinlaisen muun postauksen, koska nyt ei ole intoa / jaksamista / ei ehdi.

Jostain tavattomasta syystä mä olen hälyttänä innoissani Hobitista, vaikka se onkin vasta 17.12. Eihän tässä siihenkään kauaa enää ole ja aika menee odottaessa. Kuvan laatu on mitä on, mutta antakaa toki se minulle anteeksi. Kännykällä kun kuvailee, ei laatu ole mikään paras - kamerani sanoi itsensä irti pattereiden suhteen, enkä ole saanut aikaiseksi ladata kyseisiä pikku-veijareita.
Tänään äidinkielentunnilla sain viimein valmiiksi arvostelun, jota aloittelin maanantaina. Aiheena minulla oli Rohan tallien turnajaisnäytös Pyhän Antoniuksen tulet - kuinka moni arvasi tämän? Mutta kuitenkin, sain sen vihdoin tänään valmiiksi. Olen onnellinen : DD
Meidän koululla kävi tänään sotaveteraaneja ottamassa vastaan taksvärkin tulot. Itse siivosin huonettani ne surkeat kuusi tuntia ja aika meni kyllä nopeasti. Kuuntelin musiikkia yhtä kauan kuin siivosin, joten se antoi lisätunnelmaa.
En nyt keksi mitään mitä kirjoittaisi.. Life is life, näinhän se on.
Tylsä postaus mä tiedän sen, antakaa anteeksi.


Hobittiin varatut liput <333
Miuku siinä kynttelikön valossa ihmettelemässä. 
Ulkona taisi sittenkin olla jotain kiinnostavampaa...

4 kommenttia:

  1. Oli mukava saada sulta bloggausta taas! :) olenkin jo ihmetellyt onko maa niellyt sut tai puut siepanneet matkaansa! Onneksi ei ollut.
    Kuullostaa mielenkiintoiselle tuo äikän arvostelu! Oliko siis aiheena että sai valita minkä vain ja kirjoittaa arvostelu, vaiko olenko nyt ihan ulapalla? :o
    ps. Miuku se vaan on niin törkeän kaunis kissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei minua maa suinkaa nielaissut, ystävä hyvä, ei! Olen vain elellyt hiljaiseloa, mutta täällä minä olen : D
      Joo, aihe sai olla mikä vain: kirja, elokuva, näytelmä, peli, tv-sarja... Valitsin siis turnajaiset : D
      Laitanpas terveiset Miukulle menemään : D

      Poista
  2. Miuku aivan syötävän suloinen :3 ja hyvä postaus muutenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos : D En mä keksinyt mitän muuta kirjoittaa.
      Ja nämäkin terveiset välitän Miukulle : D

      Poista