tiistai 25. joulukuuta 2012

Happy new year everyone! + Merry christmas!

Jouluaatto oli eilen. Joko se muuten meni? Päivät menee niin nopeasti ja olen aivan peloissani siitä, että vuosi vaihtuu jälleen. Siihen on vain viikko!
Kiinnostaako teitä, mitä sain joululahjaksi? Vaikka ei kiinnostaisikaan, kirjoitanpas nyt vain ajankuluksi:

Sellaset joululahjat minulla : D Syntymäpäivätkin tulossa niin saas nähdä mitä sieltä silloin tulee.

Ja olen erittäin pahoillani, että tunnustukseen ei ole tullut vastausta. Sain tänään tietää toisesta haasteesta, joka minulle asetettiin ystäväni Sukkaeläimen, http://happylifeinwonderland.blogspot.fi/, toimesta. Kiitos tästä! Mutta jos minä nyt vastaan tuohon haasteeseen ja teen siihen perään postauksen tunnustuksesta. Näin se hoituu varmaan parhaiten. Okei, tästä se lähtee:

Säännöt:

>> Kerro 11 asiaa itsestäsi
>> Vastaa haastajan 11 kysymykseen
>> Keksi 11 uutta kysymystä
>> Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
>> Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.

Satunnaiset 11 asiaa Clearwaterista:

  1. Olen hyvin vaatimaton, enkä tee itsestäni suurta numeroa.
  2. Joskus toivon olevani joku muu kuin kuka olen.
  3. Minua kutsutaan "erilaiseksi nuoreksi" (kenkäkauppiaskin sanoi niin!).
  4. Olen yksin viihtyvää tyyppiä, enkä kaipaa suurta kaverilaumaa.
  5. Rakastan olla hiukan outo ja erilainen.
  6. Keskiaika on osa elämääni (ja tätä kautta myös turnajaiset).
  7. Tunnen olevani hengellinen ihminen.
  8. En kuuntele räppiä, enkä hip-hoppia.
  9. Vihaan yli kaiken valehtelua ja koulukiusaamista.
  10. En antaisi itselleni anteeksi, jos levittäisin toisen kertomaa luottamuksellista tietoa eteenpäin.
  11. En pelkää maailmanloppua, mutta pelkään kuolemaa.

Sukkaeläimen 11 kysymystä ja vastaukseni niihin:

1. Jos saisit valita, olisitko köyhä ja onnellinen vai rikas ja onneton? Miksi?
 >> Olisin mieluummin köyhä ja onnellinen. Rikkaana olemisessa olisi tosiaan omat ilonsa, mutta siinä alkaisi vääristyä kuva elämisen arvosta ja ihmisen hauraudesta, maallisesta kauneudesta ja kunniasta. Köyhä ihminen näkisi kaiken kuten asiat ovat, mutta olisi silti onnellinen. Kärsimystähän köyhänä eläminen olisi, mutta mieluummin olisin onnellinen kuin kylpisin rahassa ja onnettomuudessa.
2. Kolme asiaa, joita eniten inhoat?
>> Valehtelu, kiusaaminen, hämähäkit.
3. Kolme asiaa, joita rakastat?
>> Lähimmäiseni, kirjoittaminen, luonnon kauneus.
4. Joulun kunniaksi: pidätkö jouluruuasta?
>> Se riippuu tietysti ruuasta, mutta kyllä yleisesti.
5. Nautitko olostasi enemmän suuressa ihmisjoukossa vai pienessä? Miksi?
>> Tunnen oloni suuressa ihmisjoukossa aina jotenkin ahdistuneeksi. Pienessä ihmisjoukossa taas on mukava vaihtaa kuulumisia ja tuntemuksia, keskustella niitä näitä ja olla yhdessä. Inhoan esimerkiksi kulkea täpötäydessä kauppakeskuksessa, mutta tykkään koulussa ruokatunnilla meidän viiden-kuuden ihmisen porukasta.
6. Unelma-ammattisi?
>> Näyttelijä, kirjailija. Elokuvaohjaajan ammatti olisi myös kiehtova. Mutta miksikään toimistotyöläiseksi en voisi ruveta.
7. Mottosi? Miksi juuri tämä? Jos sinulla ei ole, jätä kysymys huomioimatta ja kerro aamurutiineistasi.
>> Olen usein sitä mieltä, että mottoni on elokuvasta Isku Mogadishuun tuttu lausahdus "Kaveria ei jätetä" mutta joskus koen, että mottoni on: "Meidän täytyy elää elämämme oikein sillä ajalla, joka meille annetaan" joka puolestaan on tuttu Tarusta sormusten herrasta, velho-Gandalf tätä lausahdusta käytti.
8. Jos sinulle annettaisiin kaikki valta kontrolloida ihmisten elämiä, mitä tekisit?
>> Vaikea kysymys, koska minulla ei ole mitään halua tähän. Kaikilla on oikeus elää miten haluavat. Mutta jos minulla olisi kaikki valta tähän, antaisin heidän varmasti elää miten tähänkin asti. Osittain taas haluaisin, että jokaisella ihmisellä olisi hyvä olla, eikä kukaan tuntisi itseään onnettomaksi.
9. Kysymys, johon olet aina halunnut saada vastauksen? Miksi juuri tämä kysymys?
>> Olen pitkään yrittänyt etsiä vastausta kysymykseen "Mikä on elämän tarkoitus" mutta se ei ole minulle vielä selvinnyt. Syynä tähän on se, että minä haluan tietää miksi me kaikki täällä olemme ja onko meille jokaiselle määrätty seuraavat askelemme etukäteen. Toinen kysymys on se, että mistä meidän nimemme oikein tulevat.
10. Mitä kieltä haluaisit osata puhua suomen lisäksi?
>> Ranskaa tai Espanjaa. J.R.R. Tolkienin luoma haltiakieli on niin kaunista, että sitä olisi myös ilo osata (näin Tolkien-fanaatikon sydämellä).
11. Uskotko satuihin?
>> Sadut ovat ihania, minä rakastan niitä. Jollain lailla minä uskon niihin, mutta jollain lailla taas en. Olen hiukan kahden vaiheilla.

Clearwaterin kysymykset:

1. Mikä saa sinut iloiseksi?
2. Millaisena ihmisenä näet itsesi?
3. Minkä supervoiman haluaisit?
4. Uskotko yliluonnolliseen?
5. Mitä teet mielelläsi?
6. Jos saisit valita kenet tahansa, kenelle julkisuuden henkilölle haluaisit puhua?
7. Mitä sinä mietit kaikkein eniten?
8. Missä näet itsesi 20 vuoden päästä?
9. Kuka on sinulle läheisin ihminen?
10. Jos saisit valita minkä tahansa katsomasi elokuvan tai sarjan, minkä tapahtumiin haluaisit mukaan?
11. Oletko jouluihmisiä?

Ja blogit, jotka saavat haasteeni vastaansa:

Mun maailma ...
Do it on your way
Mirva ja Alec

Pyydän anteeksi, mutta näitä on tässä nyt vain kolme. Niitä piti olla 11, mutta laitoin vain kolme.

P.S. Se ikivanha tunnustus on tulossa piakkoin!

2 kommenttia:

  1. Kuullostivatpa hyvälle nuo sun lahjat! Kehtaisin epäillä, että tuo paksu vihko kirjoitteluja varten tulee varmastikin aika pian täyteen, jos sua yhtään tunnen, ystäväiseni!
    Ja hyvälle myös sun faktat ja vastaukset :D Selvisit urheasti mun "hyvin vaikeista" kysymyksistä ;p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suotta epäilet, koska se on totta. Katsotaan vuoden päästä niin varmaan silloinkin toivon uuden paksun vihon : DD
      Haha, kiva, kiitos. Olisin myös sulle laittanut haasteen, mutta ajattelin, etten koska jouduit jo yhteen vastaamaan vastikään.

      Poista