sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Jotain satunnaista

Eli hei taas, täälä Cleru taas pikku postauksen merkeissä. En mä nyt oikeen tiedä mitä mun pitäis tässä kirjotella, mutta kun edellisestä postauksesta alkaa jo taas olla toista viikkoa niin ajattelinpahan vain. Saatte tyytyä epämääräisiin kirjoituksiin joilla ei ole syytä eikä seurausta.

Ensiksi mua ärsyttää että on taas syyskuu. Ja syksy. Kohta on talvi ja lunta ja pakkasia. Ja se tietää myös sitä että koulussa on taas luvassa hiihtoa ja luistelua. Voe elämä. Kumpikaan niistä ei ole mun laji, mutta jos pitää valita: kyllä mä mieluummin luistelen. Aikoinaan menin jopa koulun kentälle kamujen kanssa luistelemaan, mutta eipä sitä enää tule lähdettyä. Menny jotenkin fiilis koko hommasta.

Mua naurattaa se, että äidinkielen aineeni venyi 10 sivuiseksi, vaikka olin suunnitellut siitä noin 5 sivun pituista pätkää. Tämä on mulle ihan sitä normaalia, koska kirjoitan muutenkin paljon. Juuri tuossa äsken katsoin tuota yhtä keskeneräistä tarinaani: ensimmäisen luvun pituus on yhdeksän sivua, toisesta piti tulla saman pituinen niin vetelee jo sitä yhdettätoista. Että tällasta...
Mulla on varmaan kymmeniä tarinoita kesken, eikä mikään niistä näe loppuaan vielä pitkään aikaan. Pisin on varmaan 15 luvulla 80 sivua pitkä, enkä mä sitäkään ole kirjoittanut moneen aikaan.

Joo, itseäkin alkaa nyt jo hermostuttaa. Kirjoitan vaan mitä päähän juolahtaa, eikä mulla mitään aihetta tälle postaukselle olekaan: kuten näkyy jo otsikosta.

Mä olen tehnyt kyselyn siitä novellin aiheesta ja herranen aika sentään. Mun pitää jo alkaa suunnitella sitä. Mä pidän teitä jännityksessä, minkä aiheen sitten valitsettekaan, koska aion tehdä vielä uuden kyselyn ;D Olen ilkeä.
Tässähän mä itseasiassa voisin myöntää, että lempinimeni on Pannari. En tiedä kuinka moni siitä tietää, muutama lukija ainakin. Joo, nimi on aika outo, mutta siihen liittyy ihan tarinakin. Mut on lyöty paistinpannulla länään eräässä keskustelussa nettifoorumilla. Siitä asti mä olen ollut heille Pannari. Cleru-Pannari. Clearwater on siis hyvin yleinen nimimerkkini ja tuleekin sitten Twilightissa esiintyvien Seth ja Leah Clearwaterin sukunimestä. Liikkunut netissä tällä nimellä jo yli vuoden. Kesällä taisi tulla toinen vuosi(?) Clearwaterina täyteen. Naurattaa jo aivan liikaa tuo Pannari, joten pitkään olen harkinnut nimimerkin vaihtoa, mutta luopunut ideasta.

Kylläpäs turhien aiheiden postaus venyy taas. Älkää ottako tästä nokkiinne, rakkaat lukijat.

P.S. Olen pitkään miettinyt, että miten saisin tuonne postauksen alareunaan, jossa näkyvät myös tunnisteet, sen Toiminnot-kohdan? Olen niin typerä, etten tiedä ja jos joku voisi minulle sen kertoa, se olisi kiva ;D Kommenttia vain tulemaan miten voisin sen sinne säätää. Kiitoss <3

2 kommenttia:

  1. Sen toiminnot jutun saa näkymään kun menee siihen ulkoasun muokkaamiskohtaan. Sitten siinä kai näkyy niitä Sivut, Blogitekstit,Lisää gadget, yms. Siitä sitten se Blogitekstit kohdasta muokkaa. Siitä sitten pitäisi niiden juttujen tulla ja sieltä voi valita sen.

    En kyllä tiedä, selvensikö tuo mun sekava selitys mitään. Toivottavasti.. En ole kai kovinkaan hyvä selittäjä, mutta pakko yrittää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Yritämpäs sitä tässä joku päivä.

      Poista