keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Syyskuista keskiviikkoa!

Morjensta ;D
Päätin taas tulla kirjottamaan blogiin, vaikka mitään järin ihmeellistä ei taaskaan ole tapahtunut. Ihmeellistä ja ihmeellistä, kyllähän tänään vaikka mitä kivaa kävi : DD

Ensiksi, äikän kaksari. Äikässä on aika paljon sellasta, mistä tykkään, mutta ne aikamuodot ja muut typerät on ihan oikeasti jotain plääh -.- Syvältä. Mutta ilmaisutaito ja kirjoittaminen. Saatiin muuten tänään kaverin kanssa tunnilla kunnon naurukohtaukset yhtä ilmaisutaito-juttua harjoitellessamme käytävällä. Toivottavasti kukaan ei kuullut x))
"Mä olen sanonut sulle näistä roskista jo aiemminkin!"
"Niin olet tainnut.."
"Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää puhetta?!"
Jne. Haha, se oli hauskaa. Piristi kunnon naurukohtaus mukavasti aamupäivää :''D
Petyin kuitenkin kun bilsan tunnilla ei mentykään metsään D; Mutta ensi viikolla varmaan ;D Sitten oli ruotsia (hyi kamala) ja fyssaa (hyi kamala).
Koulupäivän jälkeen menin kuitenkin kaverilleni. Samaiselle kaverille, jonka kanssa repeiltii äikän tunnilla ;D Käytiin hänen koiransa kanssa lenkillä, katsomassa hevosia ja muita kivoja, kerättiin koulutehtävää varten vähän lehtiä ja sitten mentiin tietokoneelle ;D Toivon, että tämä kyseinen lukijani tietää, että tarkoitan häntä =D Mulla oli ainakin hauskaa, joten toivottavasti hänelläkin =DD

Käytiin sitten kirjastossa ja löysin taas vähän luettavaa: koulun vapaaehtoista kirjallisuusdiplomia varten lainasin Ilkka Remeksen kirjan Draculan Ratsu. Saa nyt nähdä millainen kirja se on ;D Onko joku lukenut sen?

Ja nyt mä vaan sitten istun. Käytiin kaupassa ja hommasin Suosikki-lehden, kun siellä näytti olevan kaikkea jännää. 3,90€ niin ei kovin paha hinta kun normaalisti yli 6€. Iihan kivaa ;D
Harkitsin tossa että ampuisin vähän jousella, mutta en mä viiti häiritä äitiä. Saksan läksykin pitäis tehä ja plääh. Ehkä mä tästä kohta raahaudun läksyjen eteen. Ei vaan millään huvittaisi, teille on kiva kirjottaa vaikkei mitään asiaa olisikaan ;D

Mut, nyt mä lopetan tän kummallisen syyskuun sekoittaman postauksen, että...

Auf Wiedersehen!

4 kommenttia:

  1. Mustakin oli keskiviikkona oikein hauskaa. Äikän tunti oli kyllä aivan paras :D Joku päivä mä sitten taas vuorostaan tuun teille, kun kerkiän kiireistäni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, totta kai! Varmasti tulet ;D Äikän tunnilla meni lujaa, mut se on normaalia heti aamusta : DD

      Poista
  2. kuullostaa todella kivalle sun päivä! Voih, kun meilläkin olisi ilmaisutaitoa koulussa! Ilmaisethan itseäsi sitten munkin puolesta? :)
    Ja mä voin suositella tuota Draculan ratsua. Itse luin sen pari kesää sitten ja se mun mielestäni oli tosi mielenkiintoinen. Muutenkin nuo Ilkka Remeksen nuortenkirjat on hyviä, joten kannattaa lukea muitakin. Ainakin, jos tykkää agenttimeiningistä :D
    ja vielä btw, mäkin sain sitten aikaiseksi hilattua luuni kauppaan ostamaan kyseisen Suosikin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee ;D Äikän tunneilla tulee välillä ilmaisutaitoa, muttei sitä muuten.
      Hienoa! Mesessähän me siitä Suosikki-lehdestä puhuttiinkin : DD
      Draculan ratsu on ainakin alusta ihan hyvä ;DD Pitää päästä pidemmälle jotta voi tehdä siitä kunnon käsityksen.

      Poista