perjantai 26. lokakuuta 2012

Ensimmäiset talvikuvat

Joo, kävin tänään, kun olin saanut aiemman postauksen kirjoitettua, ulkona kuvaamassa tuossa ensilumessa. Ja voin sanoa, että kyllä mä taidankin tykätä lumesta: kaikki on niin kaunista kun on valkoista. Kun lunta sataa, sitä jää vain jotenkin katselemaan ja ihmettelemään. Varsinkin jos se sataa pimeällä pihalle katulamppujen valossa. Joten okei, perun edelliset sanani: onhan se lumentulo ihan kiva juttu : )

Kuvataiteellisen tason heikkous on minun oma vikani. En ole mikään mestari valokuvaamisessa.


Kävelin sitten metsässä.

Lumisateelta säilyneitä marjoja.

Aurinko paistoi taivaanrannassa ihan kiirettävän komeasti.

Tästä mä en osaa sanoa mitään.

Opastekyltti Pajulahteen.

Varmaan tästä käy ilmi missä mä asustelen : D

Toinenkin aurinkokuva. Musta rakennus tuossa on joku tehdas.

Mikähän pakkomielle mulla on näihin opasteisiin?

Viimeisiä vaahteranlehtiä.


Mulla taisi olla hiukan tylsää - piirtelin lumeen.

Pupunenkin on ehtinyt jo käydä merkitsemässä jälkensä lumihankeen :3

Kuva on väärinpäin, mutta piirtelin lumeen - taas.

Yksinäinen vaahteranlehti.


 
 

Mitäs tykkäätte? : )

2 kommenttia: