lauantai 20. lokakuuta 2012

Nimetön

Muutin sitten blogin ulkoasua ajankuluksi. Uusi banneri olisi tarkoitus tehdä kun tässä aikaa olisi ja keksisin millaisen teen. Vaikka en mä sano, että tuossa Nälkäpeli-bannerissakaan mitään vikaa olisi: vaihtelua vaan. Enkä mä mene kehumaan sitä ihan mahtavaksikaan.

Tänään on kai sitten syysloman ensimmäinen virallinen päivä. Taas on syysloma. Vastahan se oli. Ensikesänä on ripari ja kesällä on paljon muutakin (varautukaa, että kesällä ei tule paljoakaan postauksia), mutta yritetään selvitä niistä. Viikko ennen syyslomaa oli taas aivan samanlainen: tylsä ja normaali, ilman mitään jännää. Saatiin tosin sovittua parin kamun kanssa koska ollaan menossa katsomaan Aamunkoi 2 osa. Ei siitä sen enempää : D

Muutoksia on siltäkin taholta, että lukujärjestys vaihtui. Matikka tuli, historia meni. Voi nyyh :((
Ehkä mä kestän.. Kyllä kestän. Pakko on.

Mulla ei ole mitään ideaa millaisia postauksia tekisin, joten ehdottakaa mulle jotakin. Se olisi tosi mukavaa :D Mulla ei ole oikein innostusta kuitenkaan videopostauksiin, joten jätetään ne ehdottamatta.

Ei mulla sitten muuta. Heispun taas, ystäväiset.

2 kommenttia:

  1. Ihanan sininen! :'D Ja toi fontti on kiva :'D
    Jos mä ymmärsin oikein, sä tykkäät kirjoittamisesta? Musta olis tosi kiva lukea, millaisia kirjoitat.. :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäät : DD Halusin vaihtelua.
      Niin tykkään. Voin kehitellä jotain pientä.

      Poista