torstai 9. elokuuta 2012

Pikku, pikku kuvatukset


Ajattelin tässä tekemisen puutteessa julkaista teille kuvia. Ainakin Hämeen linnan kaupasta ostetuista jutuista laitan teille kuvia ja sitten jostain muusta mitä mä löydän.

Pieni paketti ritareita. Vasemmalta: 1300-luku, 1400-luku, 1400-1500-luku, 1400-1500-luku, 1600-luku.
Nälkäpeli - Vihan liekit-pokkari ja Matkijanärhi-pinssi. Laatu on mikä on.
Tämmönen...mikälie...Hämeenlinnan Vankilamuseosta.
Ja tämä on sitten Verlan tehdasmuseon seinää. Kuvan otin turnajaisia odottaessani.
Teksti, oikeastaan numerot, tuolla seinällä muodostavat vuosiluvun 1893.
Verlan aika-tapahtuman liput; ylemmät kolme sunnuntailta (mummi ja ukki lahjoittivat omansa minulle säilöön) ja alemmat kaksi lauantailta (eli minun ja äidin liput). Kuva ei tahtonut kääntyä, anteeksi.


Kaksi paperiveistä; vasemmalla turnajaismiekka, oikealla jonkin hieman hienomman ihmisen miekka.





Että tällaista. Nämä kuvat mä nyt päätin teille jakaa. Olisi mulla ollut sellanen kuva Tykistömuseosta, jossa näkyisi nukke, joka oli tehty Suomen pisimmän tykkimiehen mittoihin. Oli muuten aika pitkä, yli kaksimetrisenä. Tunsin itseni pieneksi. Voisimpas jakaa loppuun vielä pari kuvaa, juuri tuosta tykkimiehestä ;D




Tässä voitte siis ensin lukea hänestä, ennenkuin näytän kuvan nukesta hänen mitoissaan.



Eli kyseinen Väinö Myllyrinne on tuo pitkä mies oikeassa reunassa^^.




Näiden kuvien myötä; tsau!

P.S. Tulipas typerästi tuo valkoinen näkymään vaaleansinisellä taustalla..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti