lauantai 25. toukokuuta 2013

Kesälomaa odotellessa

Aika on ollut kortilla viimeiset viikot aina, vaikka olen yrittänyt patistaa itseäni blogin ääreen, koskaan en siitä huolimatta ole sitä tehnyt. Mutta kai minä sitä turhaan selittelen, koska ymmärrätte varmasti, että koulu vie aikaa, varsinkin koeviikko. Ja rippikoulu täytyi saattaa kunnialla päätökseen, sillä konfirmaatio uhkaa minua jo heti huomenissa. Ei pelkoa, hyvin se menee.

Mitään kertomisen arvoista minulle ei ole tapahtunut, kuteen ei yleensä muutenkaan. Sen voin sanoa, että olen hyvin iloinen siitä, että kesä on viimeinkin saapunut tänne oi niin kauniiseen Suomeen. Lämmintä on jo mukavasti, ja vaikka sadepäivät sekoittavat ajoittain suunnitelmia, se kuuluu asiaan.

Eipä tässä mitään muuta ole tapahtunut. Menee ihan kivasti, vaikka koulu väsyttää ja nämä viimeiset viikot varsinkin. Vielä viikko jäljellä, se pitäisi jaksaa edes hiukan kunnialla läpi.

Kesälomalla blogiin ei varmaankaan tule postauksia (ihan kuin niitä tulisi nytkään) kauhean paljon. Kirjoitan varmasti kyllä reissuista, joita teen, sitten kun ehdin, mutta varautukaa siihen, että postauksia tulee vähemmän. Mutta tähän loppuun toivotan kaikille hyvää kesää!


Parvekkeella on kiva olla : )))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti